[#BTSFESTA2016] 내가 쓰는 프로필 Ver.3 – JIN

CkXK5rpWEAQLd6H

İsim: Kim Seokjin                   Hashtag: #EATJIN

Benim eğitim seviyem, BTS’de rakipsiz                         Yetenek: MV’de araba sürmek

Hobi: Aynalara bakmak              

Bana güç veren bir cümle: “Yemek (hayatta kalmak) için hepimiz sıkı çalışıyoruz bu yüzden hadi yiyelim.”

Son zamanlarda yaptığım beni gururlandıran bir şey: Tüm koreografiyi hatırlamıştım

BTS’de “komikçe dans etmek” konusunda 1 numarayım.

BTS’de “tarz ile dans etmek” konusunda 7 numarayım. 

Uykuluysam: Uyurum

En mutlu anı: Konser

Son zamanlardaki endişem: Dans

Geçen seneden bu yana değişmiş bir şey: J-Hope dans yeteneklerimin geliştiğini söyledi

Sana vereceğim bir BTS şarkı kısmı: Sen benim bir ve tek güneşim

Kendim için oluşturduğum yeni tanım: Genç-yüz Seokjin

Kendime iltifat edeceğim: Yaşımdan daha genç görünüyorum

2016’da hedefim: Uzamak

2016 Yapılacaklar Listen: Diğer insanların imreneceği bir hayat yaşamak

Beni destekleyen insanlara sahip olmak: Aslında hiçbir şeye sahip olmasan da güzel bir yemekten sonra tok hissetmek gibi

CkXK5uVXEAA4M0m

BTS İlişki Diagramı

Üye -> Aramızdaki ilişki -> Nedeni

Rap Monster -> Lider -> Wow, o lider

Suga -> Oda Arkadaşı -> Aynı odayı benimle paylaşıyor

J-Hope -> Dans Öğretmeni 1 -> Bana dans etmeyi öğretir

Jimin -> Dans öğretmeni 2 -> J-Hope’dan daha farklı öğretir

V -> Genç kardeş -> Genç kardeşim

Jungkook -> Dans öğretmeni 3 -> J-Hope’dan daha farklı öğretir

Hadi İlişkilere (veya gruba vb) Dayalı Bir

Diagram Çizelim

Lider: Dans ruh eşim

Oda arkadaşım: Odada sessiz

Dans öğretmeni 1: Gelişim lideri

Dans öğretmeni 2: Tekrar eden öğrenim tekniği ile öğretmen

Genç kardeş: Hamburger sever

Dans öğretmeni 3: Detayların lideri

Yorum bırakın