MelOn İndirme Kayıt Olma ve Şarkı Dinleme Kılavuzu

Öncelikle aşağıda yazılı şeylere sahip olduğunuzdan emin olun:

*İOS cihazı

***  Kredi kartı *** (kredi kartınızı girdiğinizde İTunes kartınızdan otomatik olarak kartınızı girdiğiniz için ‘ 1 dolar ‘ yani ‘ 2 lira 80 kuruş ‘ alıyor onun dışında siz bir şey satın almadığınız sürece kartınızdan herhangi bir işlem gerçekleştiremez (ayrıca kartınızı sonradan silme gibi bir şansınızda var) )

**Bilgisayar (Melon Üyeliği için)

—————————————————————

1.adım: Telefonunuzdan ‘Ayarlara’ girin

1.jpg

2.adım: Ayarlara girdiğiniz de ”İTunes & App Store” yazan yere girin

 

2.jpg

 

3.adım: ”İTunes & App Store” yazan yere girdikten sonra ”Apple ID” yazan yere basın

 

3.jpg

4.adım: ”Apple ID” ye basınca karşınıza bu çıkıcak ”View Apple ID”ye basın

(şifre isterse şifrenizi girin)

 

4.jpg

5.adım: ”View Apple ID”ye bastıktan ve şifrenizi girdikten sonra bu sayfa karşınıza çıkıcak

”Country/Region” yazan yere basın

5.jpg

 

6.adım: ”Country/Region” yazan yere bastıktan sonra karşınıza bu sayfa çıkıcak

”Change Country or Region” yazan yere basın

 

6.jpg

7.adım: ”Change Country or Region” a bastıktan sonra bu sayfaya giriceksiniz

burada fotoğrafta işaretli olan yere basın

 

7.jpg

8.adım: Ülkeyi değiştirdek sonra tekrar fotoğraftaki sayfaya geri dönün, bu sefer

”Payment Information” yazan yere girin

 

8.jpg

9.adım: ”Payment Information”a girdikten sonra sizden kart bilgilerinizi isticek

*Yeşilli alanda kartınızın markasını yazın (visa,mastercard vb…)

*1.siyahlı alana kart numaranızı yazın (kartın ön yüzündeki uzun rakamlar)

*1.kırmızılı alana kartınızın güvenlik numarasını yazın (kartın arkasındaki rakamlar)

*2.siyahlı alana kartınızın son kullanma ayını yazın

*2. kırmızılı alana kartınızın son kullanma yılını yazın

9.jpg

10.adım kart bilgilerinizi girdikten sonra aşağıya adres bilgilerinizi girin

*Soyad

*Ad

*Seoul

*Seoul

**** 158-867 ****

*Seoul

*Seoul

*Telefon yazan yerin başına 3 tane 0 koyun yan kısmınada isterseniz telefon numranızı yazın isterseniz sallayın

son olarak ‘Done’ yazan yere basın.

10.jpg

 

**Bütün bu işlemleri yaptıktan sonra artık İTunes hesabınız direk olarak Kore’nin İTunes hasabına bağlanıcak artık App Store dan ”Melon Music” yazarak uygulamayı indirebilirsiniz.

————————————————————————-

**Uygulamayı indirdikten sonra bilgisayarınızdan  ‘Melon’ un sayfasına girin

”   http://www.melon.com/  ”

ve fotoğraftaki kutucuk içindeki yere tıklayın

melon1.png

*Kutucuğa tıkladıktan sonra aşağıdakileri takip edin…

(Gmail hesabınız olması lazım!!)

aml.png

 

*Şimdi gelen kutunuzu kontrol edin ‘Spam’ kısmına mail gelmesi lazım maili açıp içeriğin hepsini göstere basın fotoğraftaki gibi rakamların çıkması lazım

spam.png

 

****Melon sayfasına geri dönün ve asağıdakileri uygulayın

*son olarak aşağıdaki kutucuğa basın*

 

djksdşl.png

 

*kutucuğa bastıktan sonra aşağınıza bu sayfa çıkıcak

 

kldcişsid,aws.png

 

*En alt taraftaki kutuya basın

*Artık bir Melon üyesisiniz :))

Yorum bırakın